Follow Michelles hörna

söndag 8 mars 2009

Tjejkväll och köpis

Igår var första gången sedan Naomi föddes som jag gick ut och träffade kompisar på en lördag!
Min härliga vän
Mia hade bett mig att följa med på tjejkväll med 35 festsugan tjejer.
Kvällen för mig började med att jag desperat försökte dölja mina mörka ringar under ögonen som jag fått då min underbara härliga lilla Naomi inte ännu kan sover hela natten (hungrig och
gossjuk liet nu och då). När jag var någolunda nöjd med vad jag åstadkommit så var det valet av kläder som skulle tas! Hjälp säger jag bara, skulle verkligen måste shoppa lite snygga nya kläder åt mig. Fick sätta på mig ett par svarta Jeans från evil eye som jag köpt av Hoda på
ByMe och en t-shirt från JC. Var inte helt nöjd men började känna mig rätt så stressad, hade lovat Mia att jag skulle vara hos henne kl.18.
Väl hemma hos Mia fick jag låna en fin top av henne som jag faktist var riktigt nöjd med! Tack
Mia.
Väl på festen hade allt redan börjat, alla satte och små fnittrade och tisslade och tasslade för det var nämligen ett sexparty vi kommit till!
Kul, vilken bra isbrytare det var...alla kände, luktade och smakade... hur kul som helst!!! Efter att tjejen som höll i demostrationen var klar var det dags att beställa allt man ville ha... Oj oj oj vad det fanns mycket att välja på...
Drinkar fanns oxå, mmm så gott. jag som inte är speciellt förtjust i vin, drinkar eller öl... Men kvällen till ära så skulle det smakas...
Det slank ner ett par glasvin och ett par drinkar, gott gott gott.

Köpis blev det oxå... vilket ställe.. vet inte riktigt vad jag ska säga om det... men usch vilken S K I T. Fast kul hade jag iallafall, dansade loss på dansgolvet. ;)

Anyways så var det en kul kväll, gör gärna om det anytime :)

3 kommentarer:

  1. Usch vad långt och tråkigt det där blev! SORRY

    SvaraRadera
  2. Tack så jätte mycket för förslaget i tävlingen! =)

    SvaraRadera
  3. Hej Michelle, så roligt att du tittade in till mig, jag blir så glad. Ännu en Värmlänning som börjat blogga ,så roligt.
    Vad kul att du hade kul när du partajade det behöver alla småbarnsmammor i bland.
    Kramar till dig/Ingela.

    SvaraRadera