Follow Michelles hörna

tisdag 24 mars 2009

Sanningen om Mig

Lovar du att vara ärlig? Ska försöka
Du heter: Michelle
Smeknamn: Miche, av min familj och närmaste vänner
Låt som när du är ledsen sörjer till? Åh nu kommer jag inte på vad den heter men de e Bonnie Tyler som sjunger
Beroende av: Cola
Vem behöver du mest just nu: Pengar, skulle villa vinna 1 miljon
Vad tror folk om dig? Jag vet inte, menjag har hört att endel kan tycka att jag är kaxig, varifrån dom fått de evet jag inte. M säger att jag kan vara det ibland.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon? Jag känner inte att jag måste imponera på någon, men ifall det skulle vara så, skulle jag nog skryta på mina barn.
Hur imponerar man på dig? Genaom att vara sig själv.
Brukar du skratta för dig själv? Jag pratar mycke med mig själv, så det händer väl ibland
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"God morron!"
Var bor du?I ett Rött hus med vita knutar
Trivs du där:
Det gör jag
Äger du några converse: Tyvär inte, men jag skulle villa
Sprit, cider, vin eller öl: Oj oj oj, jag vet inte... dricker så sällan
Brukar du bli för full:Ytterst sällan
Vad har du för mobil operatör: Halebop kontantkort
Är du allergisk i mot något: Är inte allergisk mot nåt men kan reagera på en massa saker som, Paprika, nötter mm.
Har du haft sex idag: Tror att det var igår, eller så var det idag
Nästa mål i ditt liv: Börja jobba och bli millionär :)
Hur svarar du i mobilen:Känner jag den som ringer så säger jag Heeejjjj, någon jag inte känner då blir det nog Michelle
Vem ringde du senast? Kicki men hon svararde inte
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Oj då, vem pratade jag med senast... Det var nog Birgitta på Bvc, så vi pratade om när vi kunde komma in och väga och mäta flickorna.
Antal timmar sömn inatt:Ungefär 6 timmar som vanligt
Sov du ensam: Nej, M låg brevid
Brukar du komma i tid:För det mesta, är M med kan vi nog lätt bli sena
När mår du bra: De tycker jag, hostar lite bara
När blev du fotad senast: Igår när Mima och jag lekte med kameran :O
Hur känner du dig nu:Lycklig, men lite trött
Vanligaste färg på dina kläder: Oj då, svart kanske. men jag tycke om färg
Vad tycker du om fötter:Mina egna och mina barns går bra annars e fötter ÄCKLIGA
Vad saknar du: Pengar på kontot och Min MOFA
du en bra kväll igår: Jo den var skaplig
Favorit dryck på morgonen:Eftersom jag är beroende av Cola så blir det nog oxå mitt svar
Rakar du benen: Ett måste
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag känner att nu orkar jag inte mera
Är du blyg?Inte speciellt
Sysslar du med någon idrott: Nej
Vill du hellre ha mail än brev: Brev, de eju alltid mysigt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jepp
Har du spytt offentligt: Oj då många gånger, en gång när jag åkte buss från Sunne till Karlstad, Östra vägen
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ta reda på vad dom tänker och sen hur det känns att ha sex.
Är du nöjd med ditt liv:
Absolut
Är du bortskämd: Jo, har två fina flickor och så en sambo som älskar mig, så ja.
Vad gör du i morgon:Vet inte ännu
Vad är det värsta du vet? Räkningar
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?Försöker att inte slösa så mycket
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?Vet inte
Vad längtar du till? Sommar och sol
Har du bra vänner och äkta vänskap? Det har jag
Vad använder du för shampoo?
schwarzkopf hairtherapy
Vad är det finaste du fått? Mina två Flickor
Speciell dag du minns: När Jemima och Naomi föddes
Hur gammal är du:
25
Tycker du om någon just nu: Ja jag är kär
Om fem månader:Hoppas på att ha hittat ett jobb
Du samlar på: Minnen och foton
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen:Kicki
Gillar du golf?Nej
Vilken tid gick du upp idag:06.30
Har du sovit i din egna säng inatt:Ja
Har du strumpor på dig nu:Svarta tråkiga
Är det okej att gråta: Om det finns nåt att gråta för
När grät du senast:kommer inte ihåg
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Vårt helt egna hus, en fin bil och en massa annat roligt
Bär du glasögon eller linser: Ibland har jag glasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Inget måste... det finns snygga billiga kläder
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När Barnen väckt mig vid 06.30
Har du piercing:Har haft i tungan men inte mera
Vill du gifta dig:En vacker dag ska jag nog ha kunnat övertalla honom att gifta sig
Vill du ha barn:Har redan två flickor, men skulle gärna ha en son oxå
Solar du ofta: Försöker sitta ute så fort solen skinner, men hinner inte alltid
Är du bra på att laga mat:Tycker om att laga mat, om det blir bra eller inte får ni fråga M om
Är du flygrädd Nej
Hur vig är du:Nja
Är du musikalisk? Tycker om att sjunga så jag hoppas de
Vad dricker du helst när du är törstig:Cola
Vilken är din favoritglass:B&J
Tror du på ett liv efter döden:De finns det nog
Tycker du om sushi:
Ibland
Vad äter du helst när du ser på film: Chips och godis
Bor dina föräldrar tillsammans:Ja
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska:Både och
Vilken ögonfärg har du: Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Oh ja
Biter du på naglarna:Försöker att låta bli
Hur ofta tränar/motionerar du:Väldigt sällan
Senaste låt du hörde: kommer inte ihåg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar