Follow Michelles hörna

fredag 20 mars 2009

En dag på språng

Puh vilken dag... ¨
Idag har vi varit på språng hela dagen.
Först in till sunne för att hitta födelsedagspresenter åt Jesper, hittade bara ett par solglasögon. Sunne måste ha Sveriges sämsta utbud på jeans åt Killar på 7 år.
Jag hittade däremot ett par solglasögon åt mig från Lindex, billigt och bra när man har en litten sessa som älskar att pröva och låna lite. En super snygg jacka från ByMe (som ägs av min super goa vän Hoda) för bara 500kr. Är så nöjd med den, den e precis sån jag sökt efter.
Ska lägga ut bilder imorgon.

M ville ner till Öb i Edsvalla och kolla lite, hans argumet var att det ändå är på väg ner till Grums där han skulle kolla på nån BMW.
På Öb kan man alltid hitta hur mycke bra grejer som helst, de e ju jätte billigt! Men behöver man verkligen allt?

Hur är det för dig???

När vi äntligen kom hem igen, var det bara att åka in till sunne igen och handla mat, hundmat och så gå in på Living och kolla lite. Hade ju lova Mia att jag skulle titta in... Åh så mycke fint hon har, man kan inte gå in hos henne utan att gå omkring och villa ha ALLT. Idag köpte jag tyvär inget. Men på månda måste jag in och hitta en födelsedags present åt M's kusin som fyller 17.
Tog en snabb fika, nå ja snabb och snabb hos Kicki. Så härligt och få ta en liten paus från allt hemma. Bara vara själv.

En liten dag på språng...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar