Follow Michelles hörna

måndag 23 mars 2009

Nu kvällen

Vi har varit på kalas,vad gott det kan vara med lite tårta och andra små sötsaker.
Jag borde egentligen inte äta så mycke sånt någo mera, men de e ju sååå gott. Och M's moster e så duktig på allt sånt.

Vi kollade på första perioden hockey där.. heja Färjestad måste jag bara säga.

Sen bar det av hemåt, två tröttisar hade vi som båda ville ha tutte men vi hade bara en. Vilket dilemma. Som snäll storasyster så gav Jemima sin tutt åt Naomi.

Ibland kan Hon bara vara allt för gó...

För att underhålla henne hela vägen hem hittadse vi ett läppglans i min väska, så hon satt snällt hela vägen hem och gjorde sig fin. GODING


Nu har jag bakat en rulltårta åt jesper imorgon, han önskade sig det, så snabbt som attans slängde jag ihop en. Hoppas nu bara att den är god :S


Nej nu måste jag gå och lägga mig klockan är 21.38 och jag somnar snart i soffan GÄSP

Just de vi köpte en skatebord och ett hockey mål åt Jesper... Hoppas han blir glad.


ha de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar