Follow Michelles hörna

lördag 28 mars 2009

Lördags planer

God morgon, igår var en sådan där dag då man helst av allt bara kröp ner under täcket och gömde sig. Det började med att försäkringskassan krånglade (som vanligt), en massa papper skulle fyllas i och faxas in. Sen vräkte det ner snö igår och nu ser det ut som Winter Wonderland där ute. :o( Blä. Hoppas att all snö smälter bort idag, men nej nu snöar det igen.
JAG VILL HA VÅR

Vet inte vad som händer idag, Har blivit frågad om jag vill ut och äta ikväll med några tjejer, men just nu lutar det mer mot en soft hemma kväll, med en bra film och en massa godis och chips.
Kanske åker jag ner till karlstad idag på barnmässan som pågår den här helgen. Skulle ju vara lite kul, då jag planerat att åka ner nu i två år men det asldrig blivit av.

Hej och hopp, nu ska jag slänga mig i duschen och börja den här dagen....
Huset är i desperat behöv av städning :oS

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar