Follow Michelles hörna

onsdag 25 mars 2009

lämnat Jemima

Nu är vi hemma, har precis lämnat Jemima hos dagmamman.

Idag var en sådan där tråkig dag. Jemima föll precis utanför och slog sönder läppen, så när vi kom in var hon jätte ynkipynki. "Vill inte" sa hon hela tiden. Hon vilöle inte att jag skulle lämna henne där.

Det känns som om någon stukit in en kniv i mitt hjärta när hon gråter när jag lämnar henne. Visst jag vet att hon har du hur "Kiva"/roligt som helst när jag väl har gått men just då så är det hemskt.
Ska hämta henne tidigt idag för vi ska till BvC och kolla vikt och längd.
Lämnar Jemima hos Dagmamman, före hon slog sig


Solen skiner där ute, Lilla Naomi sover så sött så jag tänkte passa på och sitta ute en stund och NJUTA och känna mig så där allmänt LYCKLIG.



Hoppas att ni får en underbar dag idag.



Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar