Follow Michelles hörna

fredag 8 maj 2009

Världens duktigaste!

Jag har världens duktigaste lilla baby!
Idag har hon klättrat (backat) ner för hela trappan själv. Är så glad att vi aldrig investerade i grindar till trappan! För båda våra barn har kunnat klättra upp och ner själva rätt så tidigt!

Nu är jag en stolt mamma! :)





Snart blir det dax för oss att bege oss ut på sunnes överfulla gator för idag är det Mârten och då måste ju bara barnen få åka lite karusell och köpa lite godis/leksaker + att det nog blir en fin ballong oxå skulle jag tro!

Bild lånad från sunne.se





Hoppas ni får en Lovely Fredag




1 kommentar:

  1. vad roligt med karuseller. ^^ Det vill jag också åka! :oD

    Duktig hon är som tar sig upp och ner för trappan själv. Jag hade varit livrädd att hon skulle ramla. Men dom klarar ju oftast så mycket mer än man tror.

    ha en fin helg!

    SvaraRadera