Follow Michelles hörna

måndag 4 maj 2009

Måndag

Varför är alltid Måndagar så stressiga?

Idag var inget undantag, vaknade lite för sent, hade svårt att få frukost i barna, hittade inga kläder och som vanligt så ville Jemima inte åka till dagmamman.


Har idag suttit och funderat på ifall jag skulle flytta Jemima och till hösten oxå Naomi till Rottneros Dagis istället för dagmamman i sunne. Vi skulle spara tid på morgonen, Dizel och Engla går där, det är ofta jag inte har bil och då skulle vi bara kunna gå dit eller cykla, dom är ute mycke vilket dom inte är hos dagmamman, Jemima är aldrig på samma ställe alla tre dagar hon är hos dagmamman och dom har bra rykte. Men - vi kommer att förlora kontantstötte från Norge.

När M kommer hem på torsdag ska vi disskutera igenom allt och se hur vi ska göra, men just nu lutar det till att dom ska få flytta.

Min lilla Baby stod själv idag i typ 30 sekunder.
Tänkt att min lilla lilla ska bli stor och snart börja gå :( Vart har tiden tagit vägen det är ju bara 2 månader kvar tills hon blir 1 år.

Lilla Naomi bara nån timme gammal


Har precis suttit och kolla på förlossningsbilderna på Naomi.
Blir nästan lite babysjuk... suck...

Snart dax för CSI sen sova för min del, är lite trött och sliten... man blir lätt det när man är själv med två busfrön :) Men uhh så dom är härliga, älskar dom sååå mycket!

1 kommentar:

  1. Verkligen en fin blogg du har. Jag tror jag har missat denna förut. Men nu ska jag definitivt titta in här fler gånger. ^^

    Jag har en högst angenäm överaskning åt dig. Du är nämligen vinnaren av ett presentkort á 250 kronor hos barntrygghet.se. Har gett dom din mail så dom kommer höra av sig med din presentkortskod. Grattis!! ^^

    SvaraRadera