Follow Michelles hörna

söndag 3 maj 2009

Helgen!!

OJ Oj oj vilken helg det har varit.
På valborg grillade vi grillspet och lite grönsaker i goda vänners sällskap. Vi var totalt 11st, jätte roligt. Vi hann se majbransan före den bran ut och fyrverkerierna. Jemima blev jätte rädd och skyddade ansiktet med händerna.

Tack Robin, Nattis, Theo, Ante, Mia och Dizel för kvällen.

Fast det har varit lång helg har den gått alldeles för fort, det är ju redan söndag idag och M har åkt tillbaka till Norge :o(
Vi har hunnit hjälpa Kicki och flytta lite, har aldrig sett någon slänga så mycke grejer som hon gjorde igår, inte för att jag sett någon ha så mycke grejer som hon heller för den delen.
Efter att vi varit där så fick M och jag lite egentid och åkte på Bio. Fast and the furious blev det, jag vet inte men snabba snygga bilar är alltid bra... Jag måste säga att jag tyckte den var jätte bra... :o)

nej nu har jag barn som ropar, dax för kvällsbad och kvällsmat och sen hoppas jag att dom båda somnar tidigt!!!

ha de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar