Follow Michelles hörna

fredag 8 maj 2009

Utmanning

10 FAVORITER
Dialekt: Finlandssvenskan, påminner mig om hem
Mat: Grillat
Låt: Im yours
Film: a walk to remember
Tecknad figur: Kaxen
Sport: innebandy
Komiker: Adam Sandler,
Veckodag: Lördag
Glassmak: Jo9rdgubb
Soloartist: Celine dion

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Lite halv sur och grinig
Tanke: Kanske skulle gå och lägga mig!
Kläder: Jeans vila, topp hm, hood tröja Esprit
Bakgrund: Mina barn
Känsla: Soooovvvaaaaaaaa
Tid: 22.48
Bästa sak: Mina små bustroll
Irritationsobjekt: M

8 FÖRSTA
Bästa vän: ååå vad svårt
Husdjur: Hund
Utlandssemester: Spanien
Piercing: Öronen
CD skiva: Ingen aning
Bil: Passat 88
Ord: vet ej

7 SENASTE
Telefonsamtal: Svärmor
Mat: Bacon och spenat paj
Dryck: Cola
Biltur: Efter Jemima från sunne
Tv-program: hockey sverige-canada
Spelad låt: if I where a boy
Köpta klädesplagg: ja du..

6 HAR DU NÅGONSINN
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: det har jag säkert
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: jepp, många gånger
Varit med på TV: Ja
Varit med i tidningen: ja inte helt säker

5 NEJ TACK
Skolämne: Fysik
Mat: Lever
Musik: Dansband
Dryck: Rom
Djur: Ormar

4 SAKER
Du gör när du har tråkigt: kollar på tv, bloggar, annars bara sitter vid datorn
Du gjorde igår kväll: handlade och kollade på tv
Du kan höra just nu: Eftersnack på tv
Du inte kan leva utan: Min familj

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Min mamma & M
Du tycker om: Min familj och vänner
Du inte gillar: Fplk som ljuger och är falska

2 VAL
Coca cola eller fanta: Coca-cola
Hund eller katt: Katt, har ju redan en hund

1 ÖNSKAN
Att få vara lycklig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar