Follow Michelles hörna

torsdag 7 maj 2009

Crazy Torsdag

Puh vilken dag och ännu är den inte slut!!
Mia kom förbi precis när jag efter många om och men skulle börja städa! Det slutade i att hon hjälpte mig och tog tag i saker jag länge skjutit på!
Hon har städat under soffan, organiserat i mina fönster, ordnat böckerna i bokhyllan mm.
Tack Gulle Gumman, du är det bästa som finns.

När allt var städat kom hennes son Dizel förbi och lekte lite, Mia och jag kollade på film 27 dresses... helt ok.

M kom hem tidigare än vad jag trodde han skulle, han hann vara hemma typ en timme innan Jespers mamma ringde och sa att hon och Jesper var på väg ner till akuten i Karlstad för att Jesper fått ett fisk ben i halsen och att dom kanske måste söva ner honom. Så en trött pappa gör sig redo för att åka ner!! Han är ännu i karlstad och jag vet inte riktigt hur det har gått!! Men han meddelade mig nyss att dom snart är på väg hem!

Meddelar när jag vet hur allt har gått!!!

Nu måste jag plocka undan trollens stök innan M kommer hem, för dom små liven sover redan!!!

1 kommentar:

  1. Uscha, stackars Jesper. Hoppas att han mår bra iallafall!

    SvaraRadera