Follow Michelles hörna

tisdag 26 maj 2009

Akuten och sjukhuset

har precis kommit hem från att ha varit i torsby en sväng.
M ringde till sjukstuga i Sunne idag för att få sjukledigit då han ännu inte i morse mådde nå bättre! Dom tyckte att han skulle komma in så dom kunde ta en del prover.
Helt ovetande om vad som skulle hända åkte han in.
prov svarena var inte nå bra, han fick åka ambulans till Torsby sjukhus för fler prov där ibland Huvudröntgen och ryggmärgsprov.
Huvudröntgenen (?) visade att han INTE hade hjärnhinneinflamation, men ryggmärgsprovet (tror jag) visade att han har en blödning! eller så var det nåt annat prov som visade att han har nån blödning och ryggmärgsprovet visade att han inte hade det! anyways pågrund av att dom visade olika måste han stanna över natten på sjukhuste (som by the way var över fullt) för uppsikt och så dom kan ta fler prover imorgon för att komma på vad det kan vara för fel!!!
Känner mig lite orolig och får inte riktigt ro :o( saknar min Älskling och vill bara att han ska bli frisk.
Hoppas, hoppas att han får komma hem imorgon. Flickorna saknar honom också...

Nej nu måste jag försöka sova, det är ju en dag i morgon också!!!

1 kommentar:

  1. Hoppas han kryar på sig snart!! Såg din kommentar i min gamla blogg...vad snällt skrivet! Här kommer adressen till min nya..

    http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se

    Hälsningar Kerstin ( f.d "LitenArvid" )

    SvaraRadera