Follow Michelles hörna

måndag 18 maj 2009

Måndag morgon!

Idag strålar solen utanför och det ser ut att bli en varm och skön dag idag!
Planerna för idag är att åka till högholmen (djurpark), men jag vet inte riktigt om jag mår så där jätte bra... Jag tycker att det bubblar i magen, men det kan ju vara ren inbildning också. kanske är det så att jag egentligen inte har någon lust att åka. Ah vi får se hur det blir!!!
Jemima skulle ju tycka att det var hur roligt som helst, med apor och alla andra djur.

Idag är sista dagen vi är här, imorgon kväll går båten tillbaka till sverige. Känns lite vemodigt. Ska bli så skönt att komma hem men vet inte när vi kommer att komma tillbaka till Momi och Mofa! Finns planer på att åka senare i sommar!

Nej nu är de dags för frukost...

Njut av idag

4 kommentarer:

  1. Borta bra men hemma bäst brukar man juh säga. ^^

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Om du har lust att vinna 2 biobiljetter så har jag en tävling på min blogg.
    På måndag den 25 maj klockan 22.00 så ställer jag 5 frågor. Den som svara rätt och snabbast vinner.

    Ha det gott
    Oskar

    SvaraRadera
  3. Du har blvit utmanad i min blogg. ;o)

    SvaraRadera
  4. Tänkte tipsa om att jag startat igång en ny tävling http://edvinsmamma.blogg.se/2009/may/tavla-om-en-valfri-t-shirt-fran-rockefella.html :)

    SvaraRadera