Follow Michelles hörna

söndag 14 juni 2009

Privileged



Söndag kväll, betyder egentligen att M skulle åka till Norge. Men han har fortfarande huvudvärk så han blir hemma en vecka till!

Kan ni tänka er att mina flickor sover.... och klockan är 19.37 kan inte fatta vad som hänt!! Dom brukar ju inte somna så här tidigt... NÅGONSIN

Sitter nu och kollar på kanal5 's nya serie Privileged. verkar helt okej. Tror det ska bli min nya serie att kolla på söndagar :)

Imorgon ska jag skriva en cv och börja söka jobb... Måste hitta ett jobb, vill ha ett jobb...
Tråkigt bara att det inte finns så mycke jobb ute på marknaden... Jag behöver ju ett jobb som är då förskolan är öppen, hm inte det lättaste i Sunne. Men jag måste ju försöka.

Hoppas ni har en fin söndag kväll och nu tackar vi för den här veckan, imorgon börjar ju en ny vecka...Hoppas det blir varmt och härligt somrigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar