Follow Michelles hörna

tisdag 16 juni 2009

Morgon igen

Somnade igår kväll på soffan innan jag hunnit kolla mailen. Kan inte fatta hur man kan bli så trött av att gå på IKEA!
Marita hittade en massa fint till sin lägenhet... Vi var där igår och hjälpte henne med att sätta ihop allt, jätte fin blev det nu ser det ut som om någon bor där!
Själv köpte jag typ inget, eller jo det gjorde jag... Nya handtag till köksskåpen och doftljus... Hittade inte fotpallen jag ville titta på. konstigt, men jag skulle nog ändå inte ha köpt den. :)
När vi kom hem var Naomi brännhet, hon var så snäll på IKEA Världens duktigaste...
Hon hade varit lite gnällig innan vi åkte så M och jag tyckte att hon skulle följa med mig.
Så i natt har hon sovit jätte dåligt, tror jag fått sova typ 3 timmar. Vid fem gav jag henne febernersättande då hade hon 39,5 och sen sov hon... Hoppas hon mår bättre idag!!! Tycker så synd om henne när hon är sjuk. hoppas det är tänder som är påväg!

Nej nu måste jag göra Mima iordning... skön tisdag på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar