Follow Michelles hörna

söndag 14 juni 2009

där fick jag

haha och jag som trodde att Flickorna sov, med jag trodde fel.
För en liten stund sedan kom en klar vaken Jemima som inte hade några planer på att sova!
Hon har ännu heller inte somnat, vet inte riktigt vad man ska göra! PUST
Tror att Naomi har lite feber för hon grät nyss och var alldeles brännhet....

Har suttit en stund med min cv, hjälp jag suger på att skriva cv... Skickade den till mamma så hon kan läsa igenom och tillägga lite.
Hoppas hoppas hoppas jag kan få ett jobb, skulle vara så skönt att få komma bort hemifrån en stund varje dag (jag älskar att vara hemma med min lilla familj men ibland skulle det vara rätt så skönt och komma bort)
Tomorrow IKEA med M's mamma.... Kul kul kul...


Dom här korgarna skulle jag villa ha ute på gården med barnens leksaker 149:- på Ikea

Och den här fotpallen till vardagsrummet. den har förvaring så det blir mer lätt städat hemma... Vips så är alla leksaker borta. 2995:- på Ikea. Inte så illa




Nej nu måste jag gå och lägga mig, imorgon är det ju Måndag och Jemima ska till Maud alltså ska man vara uppe med Tuppen.


God natt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar