Follow Michelles hörna

söndag 28 juni 2009

Bröllop

Har varit på Dömle herrgård under helgen (utan barn), Gry-Anita och Stig gifte sig 27.06-09.



Festen pågick idagarna 3...

Vi anlände på fredag kväll, maten stod framdukad och ölen och vinet serverades.
Träffade en massa nya personer och hade super trevligt. Kvällen avslutades för oss med en efterlängtad bastu och dopp i sjön....
Buffen på fredag kväll M och jag lite crazy

Lördag morgon var det svårt att hinna i tid till frukosten, när man äntligen har en barnfri helg så måste man ju passa på och sova så mycket man bara kan ;o)
Vi fick oxå åka in till Bergvik för att inhandla strumpor åt M, han hade glömt bort att packa med några :o)

Så här stilig är det sällan eller
aldrig man ser min gubbe

Klockan bara rusade iväg och vi fick rätt så kämpigt för att hinna i tid till vigseln kl 15.00. Jag tror vi var bland de sista som bänkade oss. Aldrig någonsin har jag varit med om en så kort vigsel, jag tror det tog ca 15 min och så var det över. Och jag blev som vanligt tårögd då den vackar bruden skred fram...


Det super fina BRUD TÅGET, med alla deras barn och systesonen som för fram bruden till altaret

Nu var det bara för alla bröllopsgäster att vänta 3 timmar på middag i strålande solsken (Skulle tro att det var sommarens varmaste dag i lördas).


Det är inte alla brudar som har
skateskor på sitt bröllop, men de
hade Gry-Anita
här vissar hon upp sin tatuering
dagen till äran "you got me babe 27.06-09"
Nu skriver jag mer imorgon ögonen tynder...
ha de great

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar