Follow Michelles hörna

måndag 29 juni 2009

fortsättning på bröllop...

var var jag nu då!


Jo, jag fick en och ta lite kort på mig och M oxå. M är inte så mycke för att fastna på kort tyvär, men nu har ja några på oss :)






Middagen var god, men det var så varmt och det var så många tal (på norska) att man önskade att allt var över så man fick gå ut i kvällsluften och njuta lite.


Jag var med i en lek, stolleken, den som blev utan stol fick en lapp som skulle läsas åt brudparet... på vår stod det... "ni har nu varit gifta i 9 månader, i mars vill vi ta med er på snowboard en dag. vi ser framemot mars..." Så det betyder att i mars ska vi åka på skidsemester kul kul med familjen Hygglig.


Jag har aldrig i hela mitt liv sett så många olika tårtor, det fanns cheescake, prinsesstårta, bröllopstårta, kranskaka (typiskt norskt) mm... I was in Heaven... mmm så det smakade gott.



Bröllopsdansen var en story för sig själv, kolla in vet ja...










Jag tror jag var den första som gick och lade mig 00.30, jag var så trött och M skulle i bastun så jag kröp ner, tur var väl det för vi blev väkta klockan 7 på sönda morgon av Cato som inte ville vara ensam vaken...



Jag måste bara säga det att det var en super helg, så härligt.



GRATTIS GRY-ANITA OCH STIG HYGGLIG

1 kommentar:

  1. ååh grattis till dig michelle skulle jag vilja säga. borde nästan fira me stor kalas eller nåt för att du lyckades få dn karl me på bild. Så OTROLIGT fina ni är!!!!

    SvaraRadera