Follow Michelles hörna

måndag 10 augusti 2009

wow

WOW mina små änglar har sovit hela natten i egna sänger och låtit mig få stora sängen för mig själv.
Jemima kom ner tassande vid 8 idag och tyckte att mamma nog kunde stiga upp nu. :)
Härligt att dom börjar bli så stora.

Idag har vi tänkt gå ut i skogen och plocka lite svamp och blåbär, tyvär så regnar det ute, men jag tror vi ska trotsa vädret och gå ut i allafall.
Jemima älskar att vara i skogen och speciellt nu efter att vi varit hemma hos min föräldrar. Dom har varit ute i skogen med henne jätte mycket och visat henne svampar, fåglar, kryp mm.
Nu kan hon mitt i allt säga "mamma åka bromarf" och "titta mamma larv". Hon kommer säkert att bli en liten skogsmulle :)

nej nu ska jag plocka fram regnkläderna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar