Follow Michelles hörna

onsdag 19 augusti 2009

dagen som varit

En till dag är snart avklarad.
Inskolningen gick super idag igen, hon sov visserligen första halv timmen vi var där men när hon vaknade kände hon sig helt hemma. Tror hon tycker om Maud :)
När vi kom hem satte vi igång och bakade matbröd, har bestämt mig för att baka allt bröd själv. Tycker ju om att baka och så kanske man kunde spara en krona på det oxå. Idag blev det 9st Semlor/frallor och en limpa. Mums vad gott.

Just innan flickorna skulle gå och lägga sig fick vi besök av Engla och Katrin. Jemima och Naomi som var trötta innan blev super energiska och hade så kul. Det var ett tag sedan dom lekte och man märkte på dem att dom hade saknat varandra. Så imorgon efter inskolning och storhandling ska vi åka/gå bort till dem och leka en stund.

Nu sover båda flickorna i EGNA sängar och jag borde egentligen städa upp den här röran vi åstadkommit idag, men jag hamnade på nåt konstiht sätt framför datorn, som alltid. :)
Kan inte förstå, vi plockade och gjorde det relativt städigt och fint idag på morgonen men nu på kvällen skulle man tro att det inte blivit städat på ett år eller nåt. allt är fram rivet och disken står ännu på bänken i köket för att diskmaskinen borde tömmas :( Puh har inge ork, men jag måste för imorgon kommer M hem och då vill jag att här ska vara fint så att vi kan ta helg och bara mysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar